Isnin, 28 November 2011

Sesudah Subuh... ( sedetik di Selat Tebrau )

Biasanya di waktu begini sesudah subuh.... aku sudah berada di tengah jalan menuju ke tempat aku bertugas....Menyelinap menyusur setiap kenderaan yang
datang dengan besi-besi kebal yang sudah menjadi rimba
hidup di bandaraya Johor....

Dan waktu begini jugalah aku merasa dingin embun pagi
yang sering menjadi kanvas pandanganku... Biasanya aku
juga sering dihiburkan dengan celoteh di saluran Sinar.
Rerbiasanya aku akan turut sama menyanyi bila lagu yang
dihidangkan merupakan lagu kesukaanku....Cinta (amy
mastura) Puteri ( zainal abidin ).

Tapi waktu cuti begini sesudah subuh aku mulakan dengan
suatu azam...azam yang entah jadi entah tidak untuk menjadikan aku lebih bertenaga untuk meneruskan kehidupanku....
Semangat dari Kinabalu Ke Seberang Tambak Johor ....di Selat Tebrau...!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan